~ KISAH saya....

~ lalalala asyik2 citer pasal kek dan manisan je.. hehehe meh meh nak citer pasal yus plak lalalala..... yus ni nick name je nama bonarrnya... yusra lalalal... makne nye kemudahan.. ( memangg mudah...)........ umorrr muda lagi baru je 26 tahun =),, baru lepas sambut besday lallaalala... kite ni bekerja gak macam org laen... ofis hour 8 sampai 5... so even kite kerja masih boleh membuat bisneees dari rumah... alhamdullilah... yg penting time management kene baguss...... dan kepenatan kite berbayar..lalalala
 CIK YUSRA DI OFIS.....
yus keje kat putrajaya... heheh saya yg menurut perintah gakk laaa.. so sape2 yg nak pick up order time ofis boleh amek area putrajya... kalo nak amek di keramat boleh amek kat bibik kesayangan saya BIBIK MAS ....

~ Di sebabkan encek suami masih berkusus di INTAN..~ maka saya ligat lorr kat rumah membuat kerja2..... nak kata pengantin baru.. baru gak la kot kami kawen.... masih ala2 pengantenn baru gitu... muahahaha,....bulan 7 ni abis la kusus suami di INTAN.. yahoooo...! inilaaa ENCHEK SUAMI yang di sayangi tu..
so karier yus bermuala dgn suke2 je.. maklumla anak sorg pompuan.. so xde pilihan kene gak turun dapur menolong ibu..... owhhh ibu saya lebeh terrer segalanya2 nya... saya syg ibu....mekasih ibu
juge ayah...dan keluarga...
 

~  yg ni plak harta bende yg saya sayang..... mmmmm ~



si putih

~time2 free ni la kojeeerr nye bersama org2 tersayang....



 

 





0 comments:

Catat Ulasan